2012. augusztus 21., kedd

Mai szerzemények

Sziasztok!
Ez a vásárlás már nagyon szükséges volt és ma sikerült beszereznem ezt a néhány dolgot.



Elsőként a vattával kezdem, amiről nem láttam szükségesnek a kép készítést. Egyszerű vattakorong az Aldi-ból van.

A többi terméket a Rossmann-ban vásároltam.



Megvettem ezt a Lovely-s bronzosítót a 4-es színben. Úgy gondoltam, hogy bronzosítóból nem kell a legdrágább terméket választanom, mivel én ezt kontúrozáshoz használom és nekem bőven megfelel az alacsonyabb árkategóriás. Tetszik a színe, kicsit csillog, de nincs gagyi hatása. A színe nekem tökéletesen megfelel arra a célra, amire használom, úgy hogy meg vagyok vele elégedve.



A pirosító nem volt betervezve, de amikor az NYC-s pultnál nézelődtem, akkor megtetszett ez az árnyalat. Kicsit csalóka volt a színe a benti fényviszonyok miatt, kissé világosnak gondolom és eléggé fényes, ezért lehet, hogy high lighter-nek fog beválni, de már kipróbáltam és pirosítóként sem rossz. A hétköznapokra egy natúr sminkhez tökéletesen passzol ez a halvány barackos szín.



Végül egy egyszerű szempilla göndörítő. Ez a For Your Beauty-s már bevált, ezért nem akartam más márkájút venni, mivel árban is ezt tartom a legjobbnak és már ismerem a terméket, mert egy ugyanilyen már volt nekem.

Nos ennyi lett volna a mai kis vásárlásom remélem, hogy a pirosító és a bronzosító hosszú távon beválik. Ha valami rossz tulajdonságot tapasztalnék, akkor azt egy későbbi post-ban látni fogjátok.
Szép napot mindenkinek!
Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése