2012. augusztus 17., péntek

Múltkori rendelésem

Sziasztok! Ahogy ígértem, ma megmutatom nektek a múltkori rendelésemet és véleményt is írok.


Először az e.l.f.-es termékekkel kezdeném.


Ezek az úgynevezett All Over Color Stick-ek, a Persimmon és a Pink Lemonade árnyalatban. A sötétebbik szín a Pink Lemonade.
Ezek a termékek multifunkciósak, tehát lehet pirosító, rúzs, vagy akár szemhéjárnyaló, némelyik még high lighter-nek is elmegy. A véleményem az hogy nagyon jó kis termékek, pirosítóként szépen eldolgozható mindkettő, de nekem a Persimmon főleg rúzsként vált be.


Ez az All Over Cover Stick nagyon hasonlít külsőre az előző két termékhez, de teljesen más rendeltetésű. Ő is multifunkciós, lehet alapozó, korrektor, szemhéjalapozó. Én korrektorként használom, és bátran ki merem mondani, hogy ez életem legtökéletesebb korrektora, ráadásul brutálisan olcsó. Jól fed, tökéletes a színe (Light Beige) és szépen eldolgozható.


Íme az e.l.f. olajfelszívó kőpúdere, szintén Light Beige színben. Ő is nagyon bevált, szépen mattítja a bőrt és színben is tökéletesen illeszkedik az arcszínemhez.


Ezt a szájfényt a Bare színben rendeltem meg. Nagyon finom cukros íze és illata van, tartós és szuper fényes. Tartóssága a szájfényekhez képest szerintem egész jó, tökéletesen használható az ecsetes applikátora.


És itt a "gél" állagú szemhéjtus a hozzá járó ecsettel. Őszintén szólva ebben picit csalódtam. A színe gyönyörű , tartós és használható de az állaga olyan mintha be lenne száradva, pedig ennek ellenére tényleg tökéletesen működik. A másik problémám az ecsettel van. Írták, hogy pici, de nem gondoltam volna, hogy ennyire. Az ecsettel ugyan precíz munkát lehet végezni, de engem zavar ez a méret ( utazáshoz biztosan jó ). A tus árnyalata a Cooper szín.


És végül amiért az egész rendelést indítottam, a Sleek Oh So Special palettája. Kicsit nagyobbnak gondoltam, de mégis kellemes meglepetés volt, ugyanis ezek a színek maximálisan használhatóak, pigmentáltak és tényleg egész nap el sem mozdulnak, még a melegben sem, úgyhogy ő volt számomra a tökéletes választás. Szerintem ilyen áron ez a legkihasználhatóbb paletta ami a piacon van. Még talán a Storm palettáról lehet ezt mondani. A lényeg, hogy imádom :)

Nos ennyi lett volna a múltkori rendelés, ismét mondom, hogy ez csak az én véleményem, lehetnek más tapasztalatok.
Remélem tetszett a post. :)
Mindenkinek kellemes hétvégét!
Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése